23 December 2011

Nu är det dan före doppare dan. Jag längtar riktigt. Man blir så sugen när man lyssnar på julmusik. Lite snö på det hade varit perfekt. Fast det går utan (om man bor i Småland) XD Granen står klädd och mina klappar är färdiga. Strumpan hänger vid sängen. Bättre kan det inte bli.
Vi ska till Lillan den 25, 26 och 27 December. Härligt! Vilket härligt jullov det kommer bli...
Om min tand inte hade blivit typ infekterad eller liknande. Såhär dagen innan Julafton.
Till sist undrar du säkert hur det gick igår? Jo riktigt bra faktiskt. Super mysig häst. Ser framemot att träffa henne mer.
Om jag inte skriver imorgon så är det för att jag inte hinner men jag ska försöka.
Vad sägs om att ge mig en kommentar såhär vid julafton?! Imorgon ska jag även ta en "Outfit-bild" på min jul outfit.

Kultur



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0