19 December 2011

Nu längtar jag precis som alla andra efter julen. I år vill jag helst ha hårda paket, gärna stora. Vad vill du ha, hårda eller mjuka?
Jag har en viss talang att vara känslig mot det mesta, mat, dofter och smink. Jag kan t.e.x. inte ha vanlig mascara utan att jag får röda eksem vid ögonen. Dessutom har jag redan svarta, tjocka ögonfransar så det är slöseri med pengar. Men jag tycker det är värt och testa om jag kan använda eyeliner. Vi får se hur mina ögon reagerar. Jag köpte Maybelline's gel eyeliner för 119:- har någon testat den, skriv gärna en komentar om den!
Maybelline Eye Studio Gel Eyeliner
Bild från Kicks.se
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jipee! Nu har Nelly.com börjat sälja Maybelline's produkter. Jag är ett litet Maybelline fan.
Kultur


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0